Friday, November 26, 2010

~ cuti-mural-cuti~

Cuti sekolah baru shj bermula,
tapi pada aku, cuti = mural so kira tak cuti la nampaknya.
seminggu awal aku try buat preparation utk fikirkan apa yg nak aku conteng kat dinding

SANGAT PAYAH (so tension!!)
sebabnya aku cakap mcm tu bukan kerana susa nak mengecat tu semua (tapi maybe jgklah)
sebab utama aku rasa sangat payah adalah bila time perlu memikirkan apa yg ingin aku lukis
ini kerana mural tu akan menjadi hiasan kat didnding- dinding sekolah (kalau sekolah rendah 
tak pe jgk, ni sekolah menengah)

korang nak taw tak kenapa aku cakap sekolah menengah nya payah sket sebab kalau aku 
main taram ja lukis gambar kartun apa semua.. pelik plak.. betul tak? kalau sekolah rendah 
ok jugaklah..kat bawah ni aku nak gak la tunjuk kat korang pastu bole gak korang bg 
mcm2 komen.. aku terima seadanya..





No comments:

Post a Comment